Meniru Untuk BERJAYA ?

Masih ingat zaman kecil - kecil dulu ? Zaman yang menyeronokkan... penuh dengan penerokaan dan peniruan. Kita berjaya berjalan hari in dengan meniru orang yang berjaya berjalan sebelum kita, kita berjaya memahami dan bertutur bahasa mereka yang berada di sekeliling kita dengan meniru apa yang kita lihat dari mereka. Kita juga berjaya dalam pelajaran dan mendapat kerja dengan meniru langkah-langkah mereka yang berjaya, bahkan mungkin lebih baik daripada mereka. Semuanya hanya melalui peniruan.

Tapi hairannya, ramai yang gagal dalam menjadi orang yang berjaya dan kaya-raya dengan melakukan bisnes MLM ! Adakah kita sudah LUPA cara-cara meniru untuk berjaya seperti mereka?

Khas untuk mereka yang ingin berjaya dalam MLM. Mulakan langkah anda dengan menentukan siapakah mereka yang berjaya yang ingin anda contohi. Kemudian, tirulah apakah yang dilakukan oleh mereka untuk berjaya seperti hari ini.

Apa yang perlu anda pegang ialah : Kejayaan bukan hadir sekelip mata, ia hadir dengan penuh kerja keras yang mengikut gerak kerja yang sebenar dengan kesabaran yang bukan sedikit. Apa yang anda citakan hari ini, pasti akan menjadi kenyataan hari esok jika anda sanggup untuk berusaha bersunguh-sungguh untuk merealisasikannya.

0 comments:

Post a Comment